sobota, 28 kwietnia 2012

essence SOUL SISTA - the best kabuki za grosze !

muszę wam powiedzieć że gdy poraz pierwszy zobaczyłam recenzję kabuki z LE soul sista na jednym z niemieckich kanałów YT, to pomarzyłam sobie i zapomniałam. Dlaczego ? A dlatego, że ja nie mam szczęścia w limitowankach, ponieważ kiedy ja zabieram się za zakup to wszystko jest wykupione, nawet powąchać nie zdążę! haha, albo jestem za wolna, albo babki poruszają się z prędkością światła. 

pisałam ostatnio że mam zamiar pojechać do Primarku, ale pogoda była tak paskudna, wręcz depresyjna, że jedynie dojechałam moim super szybkim Heniem - takie imię dostał mój rowerek, na Zeil, czyli aleję sklepów. Chodziłam tak sobie po sklepach, kupiłam co nieco, nie dużo, ale w końcu znalazłam różowe spodnie, ale o tym w następnym tygodniu na YT... i na ostatni strzał wzięłam sklep essence w Zeil Galeria... wchodzę a tam stoją sobie Kabuki, z 10 sztuk, ja od razu do koszka, płacę, jadę do domu, i... o matko boska, jaki mięki jest ten pędzel!! Siedziałam i się paćkałam :D

teraz i ja mogę powiedzieć że to miłość od pierwszego użycia :D ts, ts, ts, ts :D

wykonany jest on z włosia syntetycznego i śmierdzi dość chemicznie, ale został wykąpany i jest ok.

zapłaciłam, uwaga!!!!!: 3,99 euro.... śmiech na sali :D


p.s jedna z niemieckich YT guru, kupiła od razu 6 sztuk, co wywołało wielkie oburzenie ze strony widzów, bo były ponoć to ostatnie sztuki w tym sklepie - chodzi o jakieś tam miasto w północnej części Niemiec.

p.s.s kabuki, czyli pędzel do pudru mineralnego, aczkolwiek możecie go używać z czym chcecie :) 







szavka
xx

4 komentarze:

  1. do czego jest ten kabuki i co w nim takiego wow?

    mozesz podac kanal do tej niemieckej yt guru?
    pzdr

    robak

    OdpowiedzUsuń
  2. u siebie w sklepach nie widzialam chyba poprosze rodzinke z niemiec o zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam go w PL niestety...

    OdpowiedzUsuń
  4. A w jakich niemieckich sklepach można znaleźć tą limitkę?

    OdpowiedzUsuń