sobota, 16 czerwca 2012

(niekosmetycznie) PITAJA - owoc NIEsmaczny

oczywistym plusem mieszkania w większych miejscowościach, aczkolwiek ja jestem 100% wieśniareczką i ta możliwość nie stenie nigdy na drodze między decyzją miasto czy wieś,  jest dostęp do przeróżnych owoców, warzyw, przypraw itd. restauracje z jedzeniem chińskim, włoskim, hiszpańskim itd.. są na każdym rogu! I do czego ja tu dąże :D otóż, pewnego dnia pięknego, pędząc z górki na moim Heniu, pojechałam do sklepu po jakieś tam zakupy i mój wzrok przykuł oto ten owoc, potocznie zwany PITAJA. Nigdy wcześniej nie jadłam tego owocu, aczkolwiek widziałam go bardzo często w sklepach. O matko, nigdy nie myślałam, że tyle czasu poświęce opisując owoc jeden :D otóż kupiłam, zjadłam i teraz mogę wam powiedzieć! Jest niesmaczny on, wodnisty, małe czarne pestki pękają w buzi - dziwne uczucie :D i jest taki byle jaki! Ja stanowczo wole zwykłe jabłka z ogrodu mamy, niż takie dziwadztwa... ale spróbować ludzka rzecz :D




zjadłam wszystko, sama, no bo kto mi miał pomóc?! :D męczyłam się jedząc aleeee ... nie kupię tego owocu dla siebie nigdy więcej ! 


szavka 
xx

10 komentarzy:

  1. Ja ci powiem, że wygląd mnie też nie zachęca. Nigdy się na niego nie skusiłam ze względu na dziwny biały środek z czarnymi "kropkami" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JaAAA! Ale on wygląda :D a może peeling naturalny dałoby się z niego zrobić?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym zjadła, lubię próbować nowe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądałby do ozdobienia jakiegoś deseru:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie smakuje prawie jak kiwi

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez bym zjadla granat tez peka i lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak jak pieknie wyglada... tak dla mnie tez jest w sumie niejadalny :]

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie wygląda zjawiskowo, aż szkoda jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja lubię :) schłodzona z lodówki, mniam mniam :D
    coś pomiędzy arbuzem a kiwi ;))

    chociaż ostatnio to mam ochotę raczej na truskawki, borówki i maliny, których tu raczej brak.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wyglada nieziemsko:D kupilabym go chociazby tylko po to aby popstrykac zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń