wtorek, 25 września 2012

WEEKEND na ZDJĘCIACH

Cześć Wam,

mam nadzieję, że jesienna pogoda u was dopisuje, u mnie leje jak z cebra :D ale to akurat lubię. Ostatni Weekend spędziłam z moim przyszłym, spacerując po przepięknych uliczkach w Monachium. Nie wiem czy wiecie, i czy to was w ogóle interesuję, ale własnie w sobotę w Monachium rozpoczął się OKTOBERFEST, czyli nic innego jak świeto PIWA, PIWOSZY, PRZEPIĘKNYCH UBRAŃ TRADYCYJNYCH I ZABAWY DO RANA. 

Ja jako osoba, która nie znosi tłumów ludzi, nie poszłam na Oktoberfest, tylko wybrałam się na starówkę, gdzie liczba turystów poprostu mnie przerażała. Ale pomimo to zdążyliśmy pooglądać paradę ubrań, pochodzić po uliczkach i powiem jedno... KOCHAM MONACHIUM! 

Nakręciliśmy wam z Arunas FOLLOW ME AROUND z Monachium, więc jeżeli jeszcze nie widzieliście serdecznie zapraszam TUTAJ


 
 RATUSZ NA MARIENPLATZ

 ZACHCIAŁO MI SIĘ LODÓW KOKOSOWYCH, NIESTETY NIE MIELI, WIĘC NIC NIE KUPIŁAM
 IDEALNA!


A TUTAJ KILKA ZDJĘĆ Z PARADY: 







 A TU SIĘ PORYCZAŁAM :D




wiem jedno! 
Już nie mogę się doczekać mojej przeprowadzki do Monachium! Już tylko 63 razy do pracy, i nie ma mnie tu :D


całuję,

szavka
xx

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę udziału w pardzie, uwielbiam takie wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje miasto :) Już niedługo tam zamieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwuś, byłam w tamtym roku w Monachium przez parę dni i to miasto zauroczyło mnie w 100%!!!
    Z chęcią bym tam kiedyś wybrała się ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Monachium jeszcze nie byłam, ale wszytsko przede mną, słodkie to zdjęcie w trawiastym wózeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, widziałam filmik na YT z Oktoberfest, sama myślałam aby wybrać się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze rycze ilekroc widze ten pochod na zywo i jest mi glupio bo wszyscy sie wokol ciesza i smieja, a ja rycze - wprawdzie ze szczescia i radochy, ale rycze :)
    Akurat w tym roku nie chcialo mi sie wychodzic z mieszkania, bo pogoda byla niestabilna, glownie padalo i bylo chlodno...
    Ale w przyszlym roku napewno pojde i jezeli masz chcec mozemy wybrac sie razem, bedziemy sobie podawac husteczki higieniczne :)

    Buzki,

    Sylwia

    P.S.Przepraszam, ze tak anonimowo, ale jestem na innym kompie i nie pamietam googlowego chasla. Napewno sie jeszcze odezwe :)

    OdpowiedzUsuń