niedziela, 30 grudnia 2012

TAG - NIEKOSMETYCZNE PODSUMOWANIE ROKU 2012

Cześć Moje Piękne,
no jak tam mija wam ostatnia niedziela w tym roku? Ja w końcu wróciłam do kręcenia! Tak bardzo mi tego brakowało!!!! 
Dzisiaj natomiast zapraszam was na TAG, TAG o którym głośno na niemieckiej blogosferze i który w wydaniu polskim czytałam na kanale Mizz Vintage

TAG ten, jest niczym innym jak podsumowaniem kończącego się roku 2012. 


1. Dominujące uczucie na 2013 r.?
w końcu razem!

2. Co zrobiłaś po raz pierwszy w 2012 r.?
przykleiłam sobie sztuczne rzęsa :D 



3. Co zrobiłaś ponownie w 2012 r. po długiej przerwie?
zaczęłam uprawiać sport, wiecie Ewka i takie tam :) 



4. Czego nie zrobiłaś w 2012 r.? 
 nie odwiedziłam mojej psiółki w Irlandii :( 

5. Słowo roku?
Jednym słowem :P
6. Przytyłaś czy schudłaś?
Na szczęście schudłam!!! Nie wiem ile kg, ale w centymetrach trochę mnie zmalało


7. Miasto roku?
Monachium

8. Odwiedzone miejsca?
Pfff, jakoś mało miejsc udało mi się odwiedzić: 
w Niemczech: Monachium, Laubach, Giessen.
w Polsce: Suwałki, Puńsk, Sejny
na Litwie: Wilno, Utena


7. Ekscesy alkoholowe?
o kurde, za dużo alkoholu było w tym roku! Zdecydowanie za dużo :P od stycznia idę na detox :D

8. Włosy dłuższe czy krótsze?
zdecydowanie dluższe, długie.... bardzo długie.

9. Wydatki większe czy mniejsze?
Większe! Nowa lustrzanka, iphone5, przeprowadzka... o mamusiu tak naprawdę to ja jestem wielki Bankrut :D

10. Wizyty w szpitalu?
Niestety! Raz a dobrze! Zapalenie śluzówki i czegoś tam jeszcze! 

11. Miłość?
Ba! 


12. Osoba, do której dzwoniłaś najczęściej?
Arunas, mama i psiółka Daiva z Polski!

13. Z kim spędziłaś najpiękniejsze chwile?
oczywiście z moim Arunas i rodziną na wakacjach w Polsce! 



14. Z kim spędziłaś najwięcej czasu?
Tak na prawdę to z sobą :D i dzieciakami w przedszkolu.

15. Piosenka roku?
brak.

16. Książka roku?
wszystkie książki Nele Neuhaus... kryminały, dużo kryminałów 


17. Serial roku?
Przyjaciółki, Hotel 52, M jak Miłość, PLL, Gossip Girl, The Vampire Diaries... to by było tyle :D serialowa maniaczka! 

18. Stwierdzenie roku?
czemu ja od razu nie przeprowadziłam się do Monachium???? 

19. Trzy rzeczy, z których równie dobrze mogłabyś zrezygnować?
brak!

20. Najpiękniejsze wydarzenie?
24 LIPCA 2012. 12:20h, Arunas uklękł przede mną i oświadczył się. LOVE!!!! 


21.2012 jednym słowem?
KONIEC!!!! 


ufff, długi ten TAG :D ale mam nadzieję, żę wam się spodobał! Jeżeli tak to zapraszam wszystkich do zabawy.


całuję 
szavka
xx

13 komentarzy:

  1. niech to szczęście z Arunasem trwa wiecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Dominujące uczucie na 2013 r.?
    stabilizacja(oby!)

    2. Co zrobiłaś po raz pierwszy w 2012 r.?
    kupiłam własnego psa;)

    3. Co zrobiłaś ponownie w 2012 r. po długiej przerwie?
    zaczęłam malować

    4. Czego nie zrobiłaś w 2012 r.?
    nie poszłam do sauny…

    5. Słowo roku?
    nietrafiona decyzja

    6. Przytyłaś czy schudłaś?
    ani to , ani to (na szczęście) ;p

    7. Miasto roku?
    raczej miejscowość - Wolica

    8. Odwiedzone miejsca?
    7. Ekscesy alkoholowe?
    jeden taki malutki eksces :D

    8. Włosy dłuższe czy krótsze?
    dłuższe, szkoda tylko że są takie cieniutkie ;)

    9. Wydatki większe czy mniejsze?
    Większe, zmiana kierunku studiów , miejsca zamieszkania (powrót w rodzinne strony)

    10. Wizyty w szpitalu?
    odpukać(!) żadnej

    11. Miłość?
    od dłuższego czasu ta sama;)

    12. Osoba, do której dzwoniłaś najczęściej?
    mój chłopak i ukochana mamusia;p

    13. Z kim spędziłaś najpiękniejsze chwile?
    Z moją miłością. Jak to mówią czasem słońce czasem deszcz, ale i tak najważniejsze, że razem;*

    14. Z kim spędziłaś najwięcej czasu?
    pierwsza połowa roku: w tygodniu sama ze sobą w weekendy z rodziną i chłopakiem, teraz wreszcie jestem z nimi i w tygodniu i w weekendy ;p

    15. Piosenka roku?
    turbo- „Dorosłe dzieci” i wiele, wiele innych, ale nie mogę sobie teraz przypomnieć ;p


    16. Książka roku?
    Nie mogę zdecydować się na jedną. „Igrzyska śmierci” Suzanne Collins (wszystkie 3 cz.),”Pisarz, który nienawidził kobiet. Podwójne życie seryjnego mordercy” John Leake.

    17. Serial roku?
    Prawo Agaty, Barwy szczęścia i mam ogromną słabość od kilkunastu lat do …”Rodziny zastępczej” ;d

    18. Stwierdzenie roku?
    czasem warto podjąć złą decyzję, żeby potem nie żałować że się jej nie podjęło…

    19. Trzy rzeczy, z których równie dobrze mogłabyś zrezygnować?
    nie ma takich rzeczy ;d

    20. Najpiękniejsze wydarzenie?
    w sumie to tajemnica ;d

    21.2012 jednym słowem?
    zmiany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! Swietne podsumowanie :) wiec zycze aby nadchodzacy 2013 byl jeszcze lepszy. cmok

      Usuń
  3. Świetne podsumowanie :)
    Niech rok 2013 będzie jeszcze lepszy!
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podsumowanie! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!! Jesteś wspaniałą Osóbką :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Servus gfreit uns dosd do bist :) Grüss Gott in Bayern :D

    Mam nadzieje, ze powoli sie aklimatyzujesz i ze kiedys sie spotkamy na jakas kawe i pogaduchy.
    Zycze Wam szczescia i radosci w nowym miejscu!

    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. A my się zaręczyliśmy 3 dni później:P

    Udanego 2013 życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten tag. Szczęśliwego Nowego Roku Szaveczko ;*
    Zapraszam do siebie na moje podsumowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez w lipcu zostalam poporszona o reke :D tylko ze ostatniego dnia lipca o godzinie 10;;00 am hehe wiem wiem rano... dziwnie. jednak slowa dziwnie i inaczej opisuja nasz zwiazek w 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja miałam oświadczyny w lipcu:) Gratulacje!!!Ja ostatnio zafascynowałam się Niemcami(krajem oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń